LLC “Shop Jimbo”
იდენტიფიკაციის კოდი: 446997965
ფაქტიური მისამართი: ბათუმი, აღმაშენებლის ქუჩა 41
ელ. ფოსტა: [email protected]
14 კალენდარული დღის განმავლობაში, მომხმარებელს უფლება აქვს ონლაინ შეძენილი ტექნიკა დაუბრუნოს გამყიდველს მიზეზის/საფუძვლის მიუთითებლად. ეს ვადა ითვლება შემდეგნაირად:
სერვისის ხელშეკრულების შემთხვევაში: ხელშეკრულების დადების დღიდან; სერვისის შეძენის შემთხვევაში: საქონლის მომხმარებლის ან მის მიერ მითითებული მესამე პირის (გარდა გადამზიდველისა) მიერ მიღების დღიდან; მომხმარებლის მიერ საქონლის ნაწილობრივი შეკვეთის შემთხვევაში: მომხმარებლის ან მის მიერ მითითებული მესამე პირის (გარდა გადამზიდველისა) მიერ ბოლო ნივთის მიღების დღიდან; საქონლის რეგულარული (განსაზღვრული პერიოდულობით) მიწოდების ხელშეკრულების შემთხვევაში: პირველი ნივთის მომხმარებლის ან მის მიერ მითითებული მესამე პირის (გარდა გადამზიდველისა) მიერ მიღების დღიდან. ეს წესი არ ვრცელდება იურიდიულ პირებზე/სამეწარმეო სუბიექტებზე. სამეწარმეო სუბიექტებს/იურიდიულ პირებს არ აქვთ უფლება დააბრუნონ ნივთი 14 კალენდარული დღის ვადაში.
ფიზიკური პირებისთვის, ნივთის დაბრუნება ხდება შემდეგი პირობების მიხედვით:
დაბრუნების სურვილის შემთხვევაში, მომხმარებელმა უნდა შეავსოს განცხადება, რომელშიც მითითებული იქნება:
სახელი, ფაქტიური მისამართი, ელ. ფოსტა, რომელსაც მიუთითა მოვაჭრემ; შეკვეთის თარიღი; შეკვეთის მიღების თარიღი; მომხმარებლის სახელი; მომხმარებლის მისამართი; მომხმარებლის ხელმოწერა (თუ ფორმა შევსებულია ქაღალდზე); ფორმის შევსების თარიღი. განცხადება შეიძლება გაიგზავნოს Shop Jimbo-ს დისტანციური სერვისის ელ. ფოსტაზე: [email protected]
მოვაჭრე ვალდებულია მომხმარებელს დაუბრუნოს გადახდილი თანხა სრულად, დაუყოვნებლივ, ხელშეკრულების გაუქმების შესახებ შეტყობინების მიღებიდან არაუგვიანეს 14 კალენდარული დღისა.
სერვისის ხელშეკრულებიდან გამოსვლის შემთხვევაში, მოვაჭრეს აქვს უფლება უარი თქვას თანხის დაბრუნებაზე, სანამ არ დაუბრუნდება საქონელი ან არ მიიღებს მომხმარებლისგან საქონლის გაგზავნის დამადასტურებელ დოკუმენტს, რომელიმე ადრე, თუ მოვაჭრე არ აიღებს საკუთარ თავზე საქონლის დაბრუნებას.
საქონლის დაუფასებელი, წინასწარ გაყიდვის მდგომარეობის დასტურს ადგენს დაბრუნების პუნქტი, როდესაც ნივთი მიაქვს კომპანიას. დაბრუნების პუნქტზე ტრანსპორტირების ხარჯი იქნება მომხმარებლის, რომელიც ანაზღაურებს საქონლის დაბრუნებასთან დაკავშირებულ პირდაპირ ხარჯებს.
თანხის დაბრუნება განხორციელდება იმავე ფორმით, როგორიც მომხმარებელმა გამოიყენა გადახდისთვის. თანხის დაბრუნება განხორციელდება იმავე პირის/მოქალაქის ანგარიშზე, რომელმაც გადახდა განახორციელა, თუ მომხმარებელსა და გამყიდველს შორის არ არის დამატებითი შეთანხმება.
თუ საქონელს აღმოაჩნდება რაიმე თავდაპირველი დეფექტი, მომხმარებელმა უნდა ისარგებლოს გარანტიის პირობებით. დაბრუნების დროს, მომხმარებელს სრულად აუნაზღაურდება საქონლისთვის გადახდილი თანხა.
საქონელი შეიძლება დაბრუნდეს მხოლოდ სრული კომპლექტით (აქსესუარები, ყურსასმენი, დამტენი, კაბელები და ა.შ.) და დაუზიანებელი ქარხნული შეფუთვით. ყუთის გახსნა საქონლის დათვალიერების მიზნით არ ჩაითვლება ყუთის დაზიანებად. ასევე, მომხმარებელმა უნდა დაუბრუნოს აქსესუარები, ელექტრონული ვაუჩერები და/ან სხვა ნივთები, რომლების დაბრუნება ან გაცვლა მოხდება ორიგინალ/დაბრუნებულ მოწყობილობასთან ერთად, რომელიც მიღებულია მიმდინარე აქციის დროს შეძენის დროს. თუ ზემოაღნიშნული ნივთები/ვაუჩერები ვერ დაბრუნდება, მათი ღირებულება გამოაკლდება მომხმარებლისთვის დასაბრუნებელი თანხიდან.
საქონლის დაბრუნების პირობები არ ვრცელდება საქონლის ან მომსახურების ღირებულებაზე, რომელიც არ აღემატება 30 ლარს.
მომხმარებელი, კომპანიის მიერ დაბრუნების ფორმის დადასტურების შემდეგ, უნდა მიიტანოს დაბრუნებული ტექნიკა დაბრუნების პუნქტზე მისთვის მოსახერხებელ მისამართზე.
დაბრუნების პუნქტები:
ბათუმი: ილია ჭავჭავაძის ქუჩა 31 არ არის დასაბრუნებელი:
მომხმარებლის შეკვეთის შედეგად დამზადებული ნივთი; გახსნილი ჰიგიენური ნივთები; დალუქული აუდიო ან ვიდეო ჩანაწერი ან პროგრამული უზრუნველყოფა, რომელიც გაიხსნა მიწოდების შემდეგ; მოვაჭრე სრულად მიაწოდა ხელშეკრულებით გათვალისწინებული მომსახურება, მან დაიწყო მომსახურების მიწოდება მომხმარებლის წინასწარი თანხმობით, და მომხმარებელმა იცოდა, რომ სრული მომსახურების მიღების შემთხვევაში, ისინი დაკარგავენ ხელშეკრულების გაუქმების უფლებას. მომხმარებლის ყურადღებისთვის:
შეამოწმეთ საქონელი მიღების დროს და დაადასტურეთ ხელმოწერით მიღება-ჩაბარების სერტიფიკატი, რომელიც გადმოგეცემათ კურიერის მიერ, რომ თქვენ მიიღეთ პროდუქტი, რომელიც შემოწმებულია და არ აქვს გარე დაზიანება. დაბრუნება არ განხორციელდება, თუ მომხმარებლის ნივთი აღმოჩნდება ფიზიკური/გარე დაზიანება, ქარხნული ყუთის/შეფუთვის დაზიანება (ყუთის გახსნა საქონლის დათვალიერების მიზნით არ ჩაითვლება ყუთის დაზიანებად) ან პროდუქტის ID/IMEI კოდი მოხსნილია. საქონელი, რომელსაც გსურთ დააბრუნოთ, თქვენს პასუხისმგებლობაზეა, სანამ არ მიაღწევს გამყიდველის საწყობში, და თქვენ აწევთ რისკს დაზიანების ან დაკარგვის. ნებისმიერი დაზიანება, რომელიც წარმოიშობა საქონლის დაბრუნების/მიტანის პროცესში ჩვენს საწყობში, თქვენი პასუხისმგებლობაა. გთხოვთ, დარწმუნდეთ, რომ საქონელი კარგად შეფუთულია, რათა არ მოხდეს პროდუქციის ან ყუთის დაზიანება, რაც იმოქმედებს პროდუქციის ღირებულებაზე და შესაბამისად, ჩვენს შესაძლებლობაზე პროდუქციის გაყიდვისთვის. დარწმუნდით, რომ შეინახავთ პროდუქტის ქვითრებს, გადაზიდვის დოკუმენტებს და ნომრებს, როგორც მტკიცებულება გამყიდველისთვის გაგზავნის შესახებ.